sobota 21. dubna 2012

Podtácky na nový konferenční stůl

Protože se tento rok pilně pracuje na zvelebení obývacího pokoje, jak bylo na začátku roku předsevzato, tak je třeba postupem času dolaďovat už jen detaily. Teda kromě židlí k jídelnímu stolu, to je trošku větší detail, který by ovšem v půlce května měl být už taky splněn.
A protože máme nádherný dřevěný konferenční stolek, který by byla škoda přikrývat ubrusem, tak bylo potřeba vykoumat, co dát pod skleničky s pitím, aby nedělaly nehezké kroužky a aby to i hezky vypadalo. Přemýšlím, koumám, něco už mě napadá, ale bylo by to náročné na čas... A potom přišel nápad jiný a zato jednoduchý a prostě ten pravý! Vzpomněla jsem si, že jsem si před hodně dlouhou dobou dovezla z Prahy z Náprstkova muzea jako suvenýr podtácky z papyru s různými motivy starověkého Egypta. Jenže se mi tenkrát moc nelíbilo provedení - byly zalisovány do ne příliš hezké fólie a zespodu byl zelený semiš, na který se neustále lepil prach. A s chutí jsem je tenkrát rozebrala, abych si schovala jednotlivé papyry. A teď přišel jejich čas. Vybrala jsem 6 oblíbených scrapbookových papírů, ze kterých jsem vyřezala kruhy o stejném poloměru, jako měly papyry. Následně jsem to poslepovala dohromady. Nechybí ani moje oblíbené čárkování okrajů, které jsem doplnila lihovým fixem i na papyry. Následně jsem své výtvory vzala do města zalaminovat. Doma jsem to jen obstřihla a už je máme pěkně rozložené na konferenčním stole.

1 komentář: